Plej

Mistrzowska 11 PLAY

mundialowa gra na smartfony

Wyjdź ze swoim smartfonem z domu, znajdź bramkę, strzel gola, zbieraj punkty i wygrywaj! Tak działa gra PLAY stworzona przez Plej z okazji mundialu, wspierana przez celebrytów znanych z reklam Play i promująca 11 smartfonów.

Kampania to mundialowy strzał PLAY.
Agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot odpowiała za koncepcję i realizację gry, kampanię digital (social media i display) i BTL.

"Play to firma, która działa w branży najnowszych technologii, więc jej marketing także musi wykorzystywać innowacyjne narzędzia. Gra, którą stworzyliśmy, ma odpowiadać na potrzeby współczesnego konsumenta, który jest mobilny, smartfonowy i oczekuje od marki dostarczenia mu emocji i kontentu, który kręci go tu i teraz. A tu i teraz kreci nas mundial.

Za ogromny plus gry uważamy fakt, że za tą wirtualną piłką, naprawdę trzeba trochę pobiegać. Nie wygrasz, nie wychodząc z domu. Właśnie to połączenie offline’u i online’u, trzyma nas w napięciu i tworzy autentyczny brand experience.

To jest kwintesencja mobilności – tu nie ma nic statycznego, musisz być w ruchu, żeby grać, żeby poczuć te emocje i żeby wygrywać"

BART BIAŁY, CREATIVE DIRECTOR Z AGENCJI PLEJ

Polski Fundusz Rozwoju

Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego
„Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”,
udzieloną przez PFR SA.