Z Piątnicy, no bo skąd.
Platforma komunikacyjna dla OSM Piątnica
OSM Piątnica to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najsilniejszych marek w branży mleczarskiej na polskim rynku. Z początkiem września 2018 marka rozpoczęła promocję swoich produktów pod hasłem „Z Piątnicy, no bo skąd”.
To główny element stworzonej przez nas nowej platformy komunikacyjnej, nawiązującej do lokalnego pochodzenia, naturalnych składników, autentyczności i bliskości.
Autorem koncepcji kreatywnej, w ramach której powstały m.in. spoty TV, jest agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot oraz we współpracy z domem produkcyjnym OTO Film. Za zakup mediów odpowiada natomiast dom mediowy FiveMedia i Plej.
Komunikację rozpoczęliśmy od kampanii ATL i digital, promującej flagowy produkt marki – Serek Wiejski. Spot kręcono na Podlasiu, skąd pochodzi mleko wykorzystywane do produkcji wszystkich wyrobów OSM Piątnica.
Kolejne spoty w ramach platformy komunikowały m.in. serki Twój Smak, jogurty naturalne i jogurty greckie. Obejrzyjcie koniecznie!
Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego
„Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”,
udzieloną przez PFR SA.