Plej

SKYR

jogurt typu islandzkiego po naszemu

Skyr to tradycyjny produkt mleczarski Islandczyków, a w Piątnicy wiedzą, jak stworzyć skyr zgodnie z tradycją, a jednak używając najwyższej jakości mleka z Podlasia.

Dlatego Skyr z Piątnicy jest „islandzki po naszemu”. To idea przewodnia całej kampanii, w której wykorzystaliśmy szereg formatów social mediowych łączących wątki  i frazy islandzkie i polskie, a nawet podlaskie z Piątnicy. Jogurt testowały m.in. Sprytne Babki, Kocham Gotować, Treneiro Vlog czy Lotar.

Dodatkowo OSM Piątnica zaprosiła na Podlasie jednego z najbardziej znanych polskich youtuberów - Krzysztofa Gonciarza. Gonciarz odwiedził m.in. Biebrzański Park Narodowy, pływał kajakiem i trenował do maratonu, a także znalazł chwilę, by spotkać się z fanami przy fabryce OSM Piątnica. Jego film otrzymał bardzo wiele pozytywnych komentarzy, zobaczcie sami!

Polski Fundusz Rozwoju

Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego
„Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”,
udzieloną przez PFR SA.