Plej

Włocławki. Usiądziesz z wrażenia

Ketchup Włocławek

Czym są Włocławki?

To wyjątkowa przestrzeń grillowa na bulwarach wiślanych we Włocławku, w której skład wchodzą unikalne na skalę całej Polski, designerskie ławki z wbudowanymi grillami.

Mieszkańcy i miasto zyskali dzięki nim nową, wakacyjną przestrzeń i miejsce spotkań sprzyjające aktywności na świeżym powietrzu.

Agencja Plej odpowiadała za całość koncepcji i realizację kampanii, wspierana strategicznie przez Melting Pot. Patronat nad akcją objął Prezydent Miasta Włocławka.

Teaser

Na koniec maja marka Włocławek rozpoczęła wielkie odliczanie. Do czego? To początkowo była tajemnica, jednak Ketchup Włocławek zapowiadał, że 16 czerwca „usiądziemy z wrażenia!”.

Na facebookowym fanpage’u marki pojawił się post z intrygującym licznikiem umieszczonym na kultowym słoiczku Ketchupu Włocławek. Uruchomiono również towarzyszącą komunikacji stronę www.wloclawki.pl

Wraz z kampanią online prowadzone są działania we Włocławku – mateczniku marki. Wybrane miejskie ławki zostały pomalowane na niebiesko. W centrum Włocławka stanął wielki słoik Ketchupu Włocławek z licznikiem, a na bulwarach wiślanych pojawił się 30 metrowy baner informujący o akcji.

Wielkie otwarcie – event. Włocławek, 16 czerwca 2018

W ramach eventu otwarcia w sobotę 16 czerwca 2018 roku na włocławskich bulwarach nie zbrakło atrakcji dla całych rodzin, konkursów z nagrodami i oczywiście wspólnego grillowania. Warsztaty kulinarne poprowadził znany bloger i kucharz Piotr Ogiński, a o fotografii kulinarnej, czyli o tym, jak pochwalić się znajomym swoimi potrawami, opowiedziała instagramerka Anna Głowacka z kanału Cześć.Anna. Atrakcją wieczoru był koncert zespołu Afromental.

Polski Fundusz Rozwoju

Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego
„Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”,
udzieloną przez PFR SA.