O nas
Markę Plej budujemy od kilkunastu lat. Nasz zespół tworzy grono ekspertów oferujących zintegrowany pakiet usług marketingowych, dzięki którym docieramy do konsumenta w każdym możliwym touchpoincie. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe – stawiamy na całościowe podejście do briefów oraz tworzonych projektów, a nasze kampanie zbliżają marki do ludzi. W pracy i poza nią stawiamy na emocje i prawdziwe przeżycia. Tworzymy zapadające w pamięć doświadczenia realizujące cele biznesowe naszych klientów oraz angażujemy się w to, co dzieje się wokół nas.
W Plej niezmiennie najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę opartą na jasnych i prostych zasadach.
Obok agencji reklamowej Plej działa też najs.world – nasza druga marka dedykowana odpowiedzialnym i zaangażowanym społecznie programom incentive travel.
![](https://cms-plej.ds.plej.pl/uploads/ZARZAD_947cb21336.jpg)
- Łukasz Ostaszewskiclient service and integrated communication partner
- Rafał Krawczukmanaging partner
- Łukasz Gumowskicreative partner
- Mariusz Gracadigital partner
![](https://cms-plej.ds.plej.pl/uploads/Lukasz_Ostaszewski_26a12dc601.jpg)
![](https://cms-plej.ds.plej.pl/uploads/Rafal_Krawczuk_542382c588.jpg)
![](https://cms-plej.ds.plej.pl/uploads/Lukasz_Gumowski_63ae9c6240.jpg)
![](https://cms-plej.ds.plej.pl/uploads/Mariusz_Graca_58d105aba0.jpg)
![](https://cms-plej.ds.plej.pl/uploads/Aneta_Jalowska_b1729a889f.jpg)
![](https://cms-plej.ds.plej.pl/uploads/Bart_Bialy_46f371658d.jpg)
![](https://cms-plej.ds.plej.pl/uploads/Daniel_Szostak_f36c91b870.jpg)
![](https://cms-plej.ds.plej.pl/uploads/Adrian_Kepa_69cf9c0411.jpg)
![](https://cms-plej.ds.plej.pl/uploads/Ania_Ufnal_78a1bee30e.jpg)
![](https://cms-plej.ds.plej.pl/uploads/Przemek_Witkowski_35a80fd995.jpg)
![](https://cms-plej.ds.plej.pl/uploads/Urszula_Nowak_5c326a0005.png)
Klienci
Nagrody
EVENTEX 2023złotoIMMERSIVE EXPIERENCEStrefa Stranger ThingsNetflix EVENTEX 2023złotoENTERTAINMENT EVENTStrefa Stranger ThingsNetflix EVENTEX 2023złotoINTERACTIVE PERFORMANCEStrefa Stranger ThingsNetflix EVENTEX 2023złotoBRAND ENGAGEMENT EVENTStrefa Stranger ThingsNetflix EVENTEX 2023złotoEXPERIENTAL EVENTStrefa Stranger ThingsNetflix EVENTEX 2023złotoKICK-A** EXPERIENCEStrefa Stranger ThingsNetflix EVENTEX 2023srebroINTERACTIVE STORYTELLINGStrefa Stranger ThingsNetflix EVENTEX 2023srebroSET DESIGNPremiera Kia EV6Kia Polska EVENTEX 2023srebroUSE OF EVENT TECHNOLOGYPremiera Kia EV6Kia Polska EVENTEX 2023brązBRAND EXPIERIENCE – AUTOMOTIVEPremiera Kia EV6Kia Polska THE LOVIE AWARDS 2022brązADVERTISING: BEST EVENT ACTIVATION CAMPAIGNStrefa Stranger Things na Orange Warsaw Festival 2022Netflix THE LOVIE AWARDS 2022People’s Lovie WinnerADVERTISING: BEST EVENT ACTIVATION CAMPAIGNStrefa Stranger Things na Orange Warsaw Festival 2022Netflix MP Power Awards 2021nagroda głównaStage DesignPremiera KIA EV6KIA Polska The Webby Awards 2022Webby WinnerVideo: Art & Experimental 2022OPEN YOUR EYES and see the musicNETFLIX The Webby Awards 2022People’s Voice WinnerVideo: Art & Experimental 2022OPEN YOUR EYES and see the musicNETFLIX Innovation 2021top 3agencji komunikacyjnych roku Innovation 2021Best of the YearInnowacje w Komunikacji„Open Your Eyes - and see the music”Netflix Innovation 2021srebroInnowacje w Komunikacji:Content / Entertainment„Open Your Eyes - and see the music”Netflix Innovation 2021srebroInnowacje w Komunikacji: Visual - Motion„Open Your Eyes - and see the music”Netflix Innovation 2021srebroInnowacje w Komunikacji: Instalacja„Open Your Eyes - and see the music”Netflix Innovation 2021brązInnowacje w Komunikacji: Tech„Na Allegro mają wszystko i o jedną rzecz więcej”Allegro Innovation 2021brązInnowacje w Mediach:Touchpoint„Na Allegro mają wszystko i o jedną rzecz więcej”Allegro KTR 2021srebroDesign: Digital & Motion„Open Your Eyes - and see the music”Netflix KTR 2021srebroCommunication: Use of Data„Open Your Eyes - and see the music”Netflix KTR 2021brązTechnology Creative Tech:Creative Use of Existing Technology„Open Your Eyes - and see the music”Netflix Kreatura 2021wyróżnienieMarketing w czasie pandemii„Na Allegro mają wszystko i o jedną rzecz więcej”Allegro Kreatura 2021wyróżnienieFilm - wideo w internecie„Nie pytamy po co. Ważne, że mają”Allegro MP Power Awards 2020wyróżnienieTop 3 Agencji Eventowych roku MP Power Awards 2020nagroda głównaEvent online#TyTworzyszPrzyszłośćPZU MP Power Awards 2020nagroda głównaEvent - edukacja online„Prosty język”PZU Raport Agencje Eventowe 2020wyróżnienieEfektywna IntegracjaPLAY LIVE SHOW Kreatura 2020wyróżnieniekategoria specjalnaMarketing w czasie pandemii MP Power Awards 2019nagroda głównaKampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketinguPLAY LIVE SHOW IAB MIXX Awards 2020wyróżnienieInnovation & Smart SolutionShake to Play IAB MIXX Awards 2020brązUXShake to Play Panorama Reklamy 2019 PressPlej„Efektywność roku” effie awards 2020nominacjaŻYWNOŚĆ„Z Piątnicy, no bo skąd” adFM Awards 2019nagroda główna„Śniadanie to podstawa”Piątnica Kreatura 2019wyróżnienieinfluencer marketing„Bajki z życia”PLAY Kreatura 2019wyróżnienietechniki - muzyka„Jimek przechodzi do Play”Play NEXT Golden Arrow 2019experiential marketingevent marketing„strefa Play na Pol'and'Rock Festival 2018”Play Golden Arrow 2019digital marketingserwis internetowyredesign strony Play.plPlay shortlista D&AD 2019casting„Pomagamy na 100”Biedronka KTR 2019brązcraft / audio / use of original music„JIMEK przeszedł do Play NEXT”Play KTR 2019brązcraft / video / casting„Pomagamy na 100”Biedronka M&MPRanking Agencji Marketingu Zintegrowanegowyróżnienie 2019„Świetny rok” MP Power Awards 2018Event – promocja marki B2CPLAY YOUR WAY Silver Drum 2018Crafts/Best Cast„Pomagamy na 100”Biedronka ACANTHUS AUREUSdla Play za stoisko najbardziej sprzyjające realizacji strategii marketingowej na PGA 2018 M&MPRanking Agencji Marketingu ZintegrowanegoNagroda Główna 2018 effie awards 2017srebroBRAND EXPERIENCEPlay „#GamersGonnaPlay” effie awards 2017brązBRAND EXPERIENCEPlay „Play Woodstock Challenge” effie awards 2017brązPRO BONOPowiślańska Fundacja Społeczna „Mam tylko 1% szans...” innovation 2017Play „Starter dla gracza #GamersGonnaPlay” golden arrow2017 wyróżnieniepromocja sprzedaży B2C:„Pozytywna energia z Energizer” golden arrow2017 wyróżnienieexperiential marketing, event marketing:Strefa #GamersGonnaPlay MP Power Awards 2016PROMOCJA MARKI B2CH&M WF-Reaktywacja effie awards 2016goldLONG TERM MARKETING EXCELLENCEPlay „Wszyscy przechodzą do Play” effie awards 2016Grand PrixLONG TERM MARKETING EXCELLENCEPlay „Wszyscy przechodzą do Play” ACANTHUS AUREUSGrand PrixStoisko Play, Poznań Game Arena golden arrow 2016Nagroda Głównaopen: HM SportWF-Reaktywacja M&MPRanking Agencji Marketingu Zintegrowanegowyróżnienie 2016„Pełna integracja” golden arrowwyróżnienie 2016shopper marketing:kampanie digital w POS Play golden arrowwyróżnienie 2016open: Strefa Play na:21. Przystanku Woodstock MP Power Awards 2015nagroda głównaaktywny outdoor:Strefa Play na 21. Przystanku Woodstock M&MPRanking Agencji Marketingu Zintegrowanegowyróżnienie 2015„Faworyt klientów” kreatura2015 wyróżnieniedesign: formuła Junior BoxPOS: video wall kreatura2015 wyróżnienieHouse„Wjazd na chatę” MP Power Awards 2013Łukasz GumowskiKreatywny Branży Eventowej idea awards2011House„Let's face it”
![Polski Fundusz Rozwoju](/_next/static/media/logo_pfr.68a047f1.png)
Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego
„Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”,
udzieloną przez PFR SA.