Plej

O nas

Jesteśmy partnerem biznesowym, który łączy komunikację, eventy i najnowsze technologie, by precyzyjnie, pomysłowo i efektywnie budować wartość marek.

Nasza siła tkwi w unikalnym połączeniu wyspecjalizowanej wiedzy, doświadczenia i innowacyjnego podejścia do każdego wyzwania.

Nasze portfolio usług obejmuje trzy kluczowe obszary:

  • Komunikacja: Tworzymy i wdrażamy strategiczne rozwiązania komunikacyjne, które pomagają markom w znaczący sposób łączyć się z ich odbiorcami. Nasze podejście łączy kreatywne myślenie z precyzyjnym wykonaniem, zapewniając, że każdy przekaz jest zgodny z celami biznesowymi naszych klientów i trafia do ich grup docelowych.

  • Eventy: Projektujemy i produkujemy wydarzenia na dużą skalę, które tworzą trwałe wrażenia i przynoszą mierzalne rezultaty. Nasze realizacje obejmują zarówno konferencje firmowe i premiery produktów, jak i kompleksowe doświadczenia hybrydowe, każde starannie przygotowane, by wzmacniać wartość marki i skutecznie angażować odbiorców.

  • Technologia: Wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie do tworzenia innowacyjnych rozwiązań napędzających rozwój biznesu. Nasza ekspertyza obejmuje tworzenie dedykowanego oprogramowania, platform cyfrowych i zaawansowanych implementacji technologicznych, które pomagają markom utrzymać przewagę w środowisku cyfrowym.

Wyróżnia nas:

  • Jakość i niezawodność w każdym aspekcie naszej pracy

  • Współpracę i elastyczność operacyjną

  • Kreatywne rozwiązywanie problemów poprzez ciągłe poszukiwanie i testowanie

  • Podejście client-first skupione na dostarczaniu wymiernej wartości biznesowej

  • Niezależność w podejmowaniu decyzji i adaptacyjność do zmieniających się potrzeb

Współpracujemy z dużymi biznesami i markami, opierając się na solidnej strukturze organizacyjnej i udokumentowanej historii długoterminowych relacji z klientami. Nasz zespół łączy pasję i wiedzę ekspercką z głębokim zrozumieniem marek naszych klientów, zapewniając, że każde dostarczane przez nas rozwiązanie nie tylko odpowiada na bieżące potrzeby, ale także buduje przyszły sukces.

Obok agencji reklamowej Plej działa też najs.world – nasza druga marka dedykowana odpowiedzialnym i zaangażowanym społecznie programom incentive travel.

  • Łukasz Ostaszewskiclient service and integrated communication partner
  • Rafał Krawczukmanaging partner
  • Łukasz Gumowskicreative partner
  • Mariusz Gracadigital partner
Łukasz Ostaszewskiclient service and integrated communication partner
Rafał Krawczukmanaging partner
Łukasz Gumowskicreative partner
Mariusz Gracadigital partner
Michał Piwowarczykclient service director
Bart Białycreative director
Daniel Szostakproject management office director
Adrian Kępahead of front-end
Anna Ufnalevent production director
Przemek Witkowskiproject management office director
Urszula Nowakhead of incentive travel

Klienci

  • 5 10 15
  • Allegro
  • Allianz
  • Armor All
  • Bakoma
  • Bank PKO
  • Budimex
  • Continental
  • Empik
  • Energizer
  • Frisco
  • G2A.com
  • Grupa Żywiec
  • Health Labs Care
  • Heineken
  • KGHM Polska Miedź
  • KIA
  • Lubella
  • Meta
  • Millennium bank
  • Muzeum Narodowe Przyjaciele
  • Netflix
  • New Balance
  • Oriflame
  • PKO Bank Polski
  • Play
  • Polska Izba Ubezpieczeń
  • Powiślańska Fundacja Społeczna
  • PZU
  • Raiffeisen Digital Bank
  • Razer
  • Rossmann
  • TikTok for Business
  • Tołpa
  • Virgin Mobile
  • World Corporate Golf Challenge

Nagrody

  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023złoto IMMERSIVE EXPIERENCE Strefa Stranger Things Netflix
  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023złoto ENTERTAINMENT EVENT Strefa Stranger Things Netflix
  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023złoto INTERACTIVE PERFORMANCE Strefa Stranger Things Netflix
  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023złoto BRAND ENGAGEMENT EVENT Strefa Stranger Things Netflix
  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023złoto EXPERIENTAL EVENT Strefa Stranger Things Netflix
  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023złoto KICK-A** EXPERIENCE Strefa Stranger Things Netflix
  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023srebro INTERACTIVE STORYTELLING Strefa Stranger Things Netflix
  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023srebro SET DESIGN Premiera Kia EV6 Kia Polska
  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023srebro USE OF EVENT TECHNOLOGY Premiera Kia EV6 Kia Polska
  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023brąz BRAND EXPIERIENCE – AUTOMOTIVE Premiera Kia EV6 Kia Polska
  • THE LOVIE AWARDS 2022
    THE LOVIE AWARDS 2022brąz ADVERTISING: BEST EVENT ACTIVATION CAMPAIGN Strefa Stranger Things na Orange Warsaw Festival 2022 Netflix
  • THE LOVIE AWARDS 2022
    THE LOVIE AWARDS 2022People’s Lovie Winner ADVERTISING: BEST EVENT ACTIVATION CAMPAIGN Strefa Stranger Things na Orange Warsaw Festival 2022 Netflix
  • MP Power Awards 2021
    MP Power Awards 2021nagroda główna Stage Design Premiera KIA EV6 KIA Polska
  • The Webby Awards 2022
    The Webby Awards 2022Webby Winner Video: Art & Experimental 2022 OPEN YOUR EYES and see the music NETFLIX
  • The Webby Awards 2022
    The Webby Awards 2022People’s Voice Winner Video: Art & Experimental 2022 OPEN YOUR EYES and see the music NETFLIX
  • Innovation 2021
    Innovation 2021top 3 agencji komunikacyjnych roku
  • Innovation 2021
    Innovation 2021Best of the Year Innowacje w Komunikacji „Open Your Eyes - and see the music” Netflix
  • Innovation 2021
    Innovation 2021srebro Innowacje w Komunikacji: Content / Entertainment „Open Your Eyes - and see the music” Netflix
  • Innovation 2021
    Innovation 2021srebro Innowacje w Komunikacji: Visual - Motion „Open Your Eyes - and see the music” Netflix
  • Innovation 2021
    Innovation 2021srebro Innowacje w Komunikacji: Instalacja „Open Your Eyes - and see the music” Netflix
  • Innovation 2021
    Innovation 2021brąz Innowacje w Komunikacji: Tech „Na Allegro mają wszystko i o jedną rzecz więcej” Allegro
  • Innovation 2021
    Innovation 2021brąz Innowacje w Mediach: Touchpoint „Na Allegro mają wszystko i o jedną rzecz więcej” Allegro
  • KTR 2021
    KTR 2021srebro Design: Digital & Motion „Open Your Eyes - and see the music” Netflix
  • KTR 2021
    KTR 2021srebro Communication: Use of Data „Open Your Eyes - and see the music” Netflix
  • KTR 2021
    KTR 2021brąz Technology Creative Tech: Creative Use of Existing Technology „Open Your Eyes - and see the music” Netflix
  • Kreatura 2021
    Kreatura 2021wyróżnienie Marketing w czasie pandemii „Na Allegro mają wszystko i o jedną rzecz więcej” Allegro
  • Kreatura 2021
    Kreatura 2021wyróżnienie Film - wideo w internecie „Nie pytamy po co. Ważne, że mają” Allegro
  • MP Power Awards 2020
    MP Power Awards 2020wyróżnienie Top 3 Agencji Eventowych roku
  • MP Power Awards 2020
    MP Power Awards 2020nagroda główna Event online #TyTworzyszPrzyszłość PZU
  • MP Power Awards 2020
    MP Power Awards 2020nagroda główna Event - edukacja online „Prosty język” PZU
  • Raport Agencje Eventowe 2020
    Raport Agencje Eventowe 2020wyróżnienie Efektywna Integracja PLAY LIVE SHOW
  • Kreatura 2020
    Kreatura 2020wyróżnienie kategoria specjalna Marketing w czasie pandemii
  • MP Power Awards 2019
    MP Power Awards 2019nagroda główna Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu PLAY LIVE SHOW
  • IAB MIXX Awards 2020
    IAB MIXX Awards 2020wyróżnienie Innovation & Smart Solution Shake to Play
  • IAB MIXX Awards 2020
    IAB MIXX Awards 2020brąz UX Shake to Play
  • Panorama Reklamy 2019 Press
    Panorama Reklamy 2019 PressPlej „Efektywność roku”
  • effie awards 2020
    effie awards 2020nominacja ŻYWNOŚĆ „Z Piątnicy, no bo skąd”
  • adFM Awards 2019
    adFM Awards 2019nagroda główna „Śniadanie to podstawa” Piątnica
  • Kreatura 2019
    Kreatura 2019wyróżnienie influencer marketing „Bajki z życia” PLAY
  • Kreatura 2019
    Kreatura 2019wyróżnienie techniki - muzyka „Jimek przechodzi do Play” Play NEXT
  • Golden Arrow 2019
    Golden Arrow 2019experiential marketing event marketing „strefa Play na Pol'and'Rock Festival 2018” Play
  • Golden Arrow 2019
    Golden Arrow 2019digital marketing serwis internetowy redesign strony Play.pl Play
  • shortlista D&AD 2019
    shortlista D&AD 2019casting „Pomagamy na 100” Biedronka
  • KTR 2019
    KTR 2019brąz craft / audio / use of original music „JIMEK przeszedł do Play NEXT” Play
  • KTR 2019
    KTR 2019brąz craft / video / casting „Pomagamy na 100” Biedronka
  • M&MP
    M&MPRanking Agencji Marketingu Zintegrowanego wyróżnienie 2019 „Świetny rok”
  • MP Power Awards 2018
    MP Power Awards 2018Event – promocja marki B2C PLAY YOUR WAY
  • Silver Drum 2018
    Silver Drum 2018Crafts/Best Cast „Pomagamy na 100” Biedronka
  • ACANTHUS AUREUS
    ACANTHUS AUREUSdla Play za stoisko najbardziej sprzyjające realizacji strategii marketingowej na PGA 2018
  • M&MP
    M&MPRanking Agencji Marketingu Zintegrowanego Nagroda Główna 2018
  • effie awards 2017
    effie awards 2017srebro BRAND EXPERIENCE Play „#GamersGonnaPlay”
  • effie awards 2017
    effie awards 2017brąz BRAND EXPERIENCE Play „Play Woodstock Challenge”
  • effie awards 2017
    effie awards 2017brąz PRO BONO Powiślańska Fundacja Społeczna „Mam tylko 1% szans...”
  • innovation 2017
    innovation 2017Play „Starter dla gracza #GamersGonnaPlay”
  • golden arrow
    golden arrow2017 wyróżnienie promocja sprzedaży B2C: „Pozytywna energia z Energizer”
  • golden arrow
    golden arrow2017 wyróżnienie experiential marketing, event marketing: Strefa #GamersGonnaPlay
  • MP Power Awards 2016
    MP Power Awards 2016PROMOCJA MARKI B2C H&M WF-Reaktywacja
  • effie awards 2016
    effie awards 2016gold LONG TERM MARKETING EXCELLENCE Play „Wszyscy przechodzą do Play”
  • effie awards 2016
    effie awards 2016Grand Prix LONG TERM MARKETING EXCELLENCE Play „Wszyscy przechodzą do Play”
  • ACANTHUS AUREUS
    ACANTHUS AUREUSGrand Prix Stoisko Play, Poznań Game Arena
  • golden arrow 2016
    golden arrow 2016Nagroda Główna open: HM Sport WF-Reaktywacja
  • M&MP
    M&MPRanking Agencji Marketingu Zintegrowanego wyróżnienie 2016 „Pełna integracja”
  • golden arrow
    golden arrowwyróżnienie 2016 shopper marketing: kampanie digital w POS Play
  • golden arrow
    golden arrowwyróżnienie 2016 open: Strefa Play na: 21. Przystanku Woodstock
  • MP Power Awards 2015
    MP Power Awards 2015nagroda główna aktywny outdoor: Strefa Play na 21. Przystanku Woodstock
  • M&MP
    M&MPRanking Agencji Marketingu Zintegrowanego wyróżnienie 2015 „Faworyt klientów”
  • kreatura
    kreatura2015 wyróżnienie design: formuła Junior Box POS: video wall
  • kreatura
    kreatura2015 wyróżnienie House „Wjazd na chatę”
  • MP Power Awards 2013
    MP Power Awards 2013Łukasz Gumowski Kreatywny Branży Eventowej
  • idea awards
    idea awards2011 House „Let's face it”
Polski Fundusz Rozwoju

Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego
„Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”,
udzieloną przez PFR SA.