PlejStrona główna

O nas

Markę Plej budujemy od kilkunastu lat. Nasz zespół tworzy grono ekspertów oferujących zintegrowany pakiet usług marketingowych, dzięki którym docieramy do konsumenta w każdym możliwym touchpoincie. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe – stawiamy na całościowe podejście do briefów oraz tworzonych projektów, a nasze kampanie zbliżają marki do ludzi. W pracy i poza nią stawiamy na emocje i prawdziwe przeżycia. Tworzymy zapadające w pamięć doświadczenia realizujące cele biznesowe naszych klientów oraz angażujemy się w to, co dzieje się wokół nas.


W Plej niezmiennie najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę opartą na jasnych i prostych zasadach.


Obok agencji reklamowej Plej działa też najs.world – nasza druga marka dedykowana odpowiedzialnym i zaangażowanym społecznie programom incentive travel.

  • Łukasz Ostaszewskiclient service and integrated communication partner
  • Rafał Krawczukmanaging partner
  • Łukasz Gumowskicreative partner
  • Mariusz Gracadigital partner
Łukasz Ostaszewskiclient service and integrated communication partner
Rafał Krawczukmanaging partner
Łukasz Gumowskicreative partner
Mariusz Gracadigital partner
Aneta Jalowskaclient service director
Bart Białycreative director
Daniel Szostakproject management office director
Adrian Kępahead of front-end
Anna Ufnalevent production director
Przemek Witkowskiproject management office director
Urszula Nowakhead of incentive travel

Klienci

Nagrody

  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023złotoIMMERSIVE EXPIERENCEStrefa Stranger ThingsNetflix
  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023złotoENTERTAINMENT EVENTStrefa Stranger ThingsNetflix
  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023złotoINTERACTIVE PERFORMANCEStrefa Stranger ThingsNetflix
  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023złotoBRAND ENGAGEMENT EVENTStrefa Stranger ThingsNetflix
  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023złotoEXPERIENTAL EVENTStrefa Stranger ThingsNetflix
  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023złotoKICK-A** EXPERIENCEStrefa Stranger ThingsNetflix
  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023srebroINTERACTIVE STORYTELLINGStrefa Stranger ThingsNetflix
  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023srebroSET DESIGNPremiera Kia EV6Kia Polska
  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023srebroUSE OF EVENT TECHNOLOGYPremiera Kia EV6Kia Polska
  • EVENTEX 2023
    EVENTEX 2023brązBRAND EXPIERIENCE – AUTOMOTIVEPremiera Kia EV6Kia Polska
  • THE LOVIE AWARDS 2022
    THE LOVIE AWARDS 2022brązADVERTISING: BEST EVENT ACTIVATION CAMPAIGNStrefa Stranger Things na Orange Warsaw Festival 2022Netflix
  • THE LOVIE AWARDS 2022
    THE LOVIE AWARDS 2022People’s Lovie WinnerADVERTISING: BEST EVENT ACTIVATION CAMPAIGNStrefa Stranger Things na Orange Warsaw Festival 2022Netflix
  • MP Power Awards 2021
    MP Power Awards 2021nagroda głównaStage DesignPremiera KIA EV6KIA Polska
  • The Webby Awards 2022
    The Webby Awards 2022Webby WinnerVideo: Art & Experimental 2022OPEN YOUR EYES and see the musicNETFLIX
  • The Webby Awards 2022
    The Webby Awards 2022People’s Voice WinnerVideo: Art & Experimental 2022OPEN YOUR EYES and see the musicNETFLIX
  • Innovation 2021
    Innovation 2021top 3agencji komunikacyjnych roku
  • Innovation 2021
    Innovation 2021Best of the YearInnowacje w Komunikacji„Open Your Eyes - and see the music”Netflix
  • Innovation 2021
    Innovation 2021srebroInnowacje w Komunikacji:Content / Entertainment„Open Your Eyes - and see the music”Netflix
  • Innovation 2021
    Innovation 2021srebroInnowacje w Komunikacji: Visual - Motion„Open Your Eyes - and see the music”Netflix
  • Innovation 2021
    Innovation 2021srebroInnowacje w Komunikacji: Instalacja„Open Your Eyes - and see the music”Netflix
  • Innovation 2021
    Innovation 2021brązInnowacje w Komunikacji: Tech„Na Allegro mają wszystko i o jedną rzecz więcej”Allegro
  • Innovation 2021
    Innovation 2021brązInnowacje w Mediach:Touchpoint„Na Allegro mają wszystko i o jedną rzecz więcej”Allegro
  • KTR 2021
    KTR 2021srebroDesign: Digital & Motion„Open Your Eyes - and see the music”Netflix
  • KTR 2021
    KTR 2021srebroCommunication: Use of Data„Open Your Eyes - and see the music”Netflix
  • KTR 2021
    KTR 2021brązTechnology Creative Tech:Creative Use of Existing Technology„Open Your Eyes - and see the music”Netflix
  • Kreatura 2021
    Kreatura 2021wyróżnienieMarketing w czasie pandemii„Na Allegro mają wszystko i o jedną rzecz więcej”Allegro
  • Kreatura 2021
    Kreatura 2021wyróżnienieFilm - wideo w internecie„Nie pytamy po co. Ważne, że mają”Allegro
  • MP Power Awards 2020
    MP Power Awards 2020wyróżnienieTop 3 Agencji Eventowych roku
  • MP Power Awards 2020
    MP Power Awards 2020nagroda głównaEvent online#TyTworzyszPrzyszłośćPZU
  • MP Power Awards 2020
    MP Power Awards 2020nagroda głównaEvent - edukacja online„Prosty język”PZU
  • Raport Agencje Eventowe 2020
    Raport Agencje Eventowe 2020wyróżnienieEfektywna IntegracjaPLAY LIVE SHOW
  • Kreatura 2020
    Kreatura 2020wyróżnieniekategoria specjalnaMarketing w czasie pandemii
  • MP Power Awards 2019
    MP Power Awards 2019nagroda głównaKampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketinguPLAY LIVE SHOW
  • IAB MIXX Awards 2020
    IAB MIXX Awards 2020wyróżnienieInnovation & Smart SolutionShake to Play
  • IAB MIXX Awards 2020
    IAB MIXX Awards 2020brązUXShake to Play
  • Panorama Reklamy 2019 Press
    Panorama Reklamy 2019 PressPlej„Efektywność roku”
  • effie awards 2020
    effie awards 2020nominacjaŻYWNOŚĆ„Z Piątnicy, no bo skąd”
  • adFM Awards 2019
    adFM Awards 2019nagroda główna„Śniadanie to podstawa”Piątnica
  • Kreatura 2019
    Kreatura 2019wyróżnienieinfluencer marketing„Bajki z życia”PLAY
  • Kreatura 2019
    Kreatura 2019wyróżnienietechniki - muzyka„Jimek przechodzi do Play”Play NEXT
  • Golden Arrow 2019
    Golden Arrow 2019experiential marketingevent marketing„strefa Play na Pol'and'Rock Festival 2018”Play
  • Golden Arrow 2019
    Golden Arrow 2019digital marketingserwis internetowyredesign strony Play.plPlay
  • shortlista D&AD 2019
    shortlista D&AD 2019casting„Pomagamy na 100”Biedronka
  • KTR 2019
    KTR 2019brązcraft / audio / use of original music„JIMEK przeszedł do Play NEXT”Play
  • KTR 2019
    KTR 2019brązcraft / video / casting„Pomagamy na 100”Biedronka
  • M&MP
    M&MPRanking Agencji Marketingu Zintegrowanegowyróżnienie 2019„Świetny rok”
  • MP Power Awards 2018
    MP Power Awards 2018Event – promocja marki B2CPLAY YOUR WAY
  • Silver Drum 2018
    Silver Drum 2018Crafts/Best Cast„Pomagamy na 100”Biedronka
  • ACANTHUS AUREUS
    ACANTHUS AUREUSdla Play za stoisko najbardziej sprzyjające realizacji strategii marketingowej na PGA 2018
  • M&MP
    M&MPRanking Agencji Marketingu ZintegrowanegoNagroda Główna 2018
  • effie awards 2017
    effie awards 2017srebroBRAND EXPERIENCEPlay „#GamersGonnaPlay”
  • effie awards 2017
    effie awards 2017brązBRAND EXPERIENCEPlay „Play Woodstock Challenge”
  • effie awards 2017
    effie awards 2017brązPRO BONOPowiślańska Fundacja Społeczna „Mam tylko 1% szans...”
  • innovation 2017
    innovation 2017Play „Starter dla gracza #GamersGonnaPlay”
  • golden arrow
    golden arrow2017 wyróżnieniepromocja sprzedaży B2C:„Pozytywna energia z Energizer”
  • golden arrow
    golden arrow2017 wyróżnienieexperiential marketing, event marketing:Strefa #GamersGonnaPlay
  • MP Power Awards 2016
    MP Power Awards 2016PROMOCJA MARKI B2CH&M WF-Reaktywacja
  • effie awards 2016
    effie awards 2016goldLONG TERM MARKETING EXCELLENCEPlay „Wszyscy przechodzą do Play”
  • effie awards 2016
    effie awards 2016Grand PrixLONG TERM MARKETING EXCELLENCEPlay „Wszyscy przechodzą do Play”
  • ACANTHUS AUREUS
    ACANTHUS AUREUSGrand PrixStoisko Play, Poznań Game Arena
  • golden arrow 2016
    golden arrow 2016Nagroda Głównaopen: HM SportWF-Reaktywacja
  • M&MP
    M&MPRanking Agencji Marketingu Zintegrowanegowyróżnienie 2016„Pełna integracja”
  • golden arrow
    golden arrowwyróżnienie 2016shopper marketing:kampanie digital w POS Play
  • golden arrow
    golden arrowwyróżnienie 2016open: Strefa Play na:21. Przystanku Woodstock
  • MP Power Awards 2015
    MP Power Awards 2015nagroda głównaaktywny outdoor:Strefa Play na 21. Przystanku Woodstock
  • M&MP
    M&MPRanking Agencji Marketingu Zintegrowanegowyróżnienie 2015„Faworyt klientów”
  • kreatura
    kreatura2015 wyróżnieniedesign: formuła Junior BoxPOS: video wall
  • kreatura
    kreatura2015 wyróżnienieHouse„Wjazd na chatę”
  • MP Power Awards 2013
    MP Power Awards 2013Łukasz GumowskiKreatywny Branży Eventowej
  • idea awards
    idea awards2011House„Let's face it”
Polski Fundusz Rozwoju

Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego
„Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”,
udzieloną przez PFR SA.