O nas
Markę Plej budujemy od kilkunastu lat. Nasz zespół tworzy grono ekspertów oferujących zintegrowany pakiet usług marketingowych, dzięki którym docieramy do konsumenta w każdym możliwym touchpoincie. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe – stawiamy na całościowe podejście do briefów oraz tworzonych projektów, a nasze kampanie zbliżają marki do ludzi. W pracy i poza nią stawiamy na emocje i prawdziwe przeżycia. Tworzymy zapadające w pamięć doświadczenia realizujące cele biznesowe naszych klientów oraz angażujemy się w to, co dzieje się wokół nas.
W Plej niezmiennie najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę opartą na jasnych i prostych zasadach.
Obok agencji reklamowej Plej działa też najs.world – nasza druga marka dedykowana odpowiedzialnym i zaangażowanym społecznie programom incentive travel.
Klienci
Nagrody
Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego
„Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”,
udzieloną przez PFR SA.