Pomagamy na 100!
Biedronka i Caritas
Biedronka i Caritas już od 12 lat działają razem wspierając najbardziej potrzebujących. W kwietniu 2018 roku ruszyła kampania zapowiadająca współpracę marki Biedronka oraz Caritas w obszarze działań społecznych.
W kampanii występują najdłużej żyjący Polacy, którzy wspólnie z Polską przeszli 100-letnią drogę do niepodległości. Wspólnie z nimi szukaliśmy odpowiedzi na pytania o to, jak żyć dobrze i co to znaczy pomagać.
W ramach prowadzonych działań agencja Plej przygotowała strategię komunikacji oraz odpowiada za całość prac kreatywnych i egzekucyjnych w obszarach ATL, digital oraz print.
Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego
„Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”,
udzieloną przez PFR SA.