Plej

Energizer

Pozytywna energia z Energizer

Wraz z klientem ustalamy cel
i strategię działań dla baterii Energizer.

Tworzymy platformę komunikacji w postaci oryginalnego, angażującego i edukującego konsumentów profilu marki na fb i budujemy społeczność wokół baterii i pozytywnej energii Energizer.

Komunikujemy markę za pomocą narzędzi promujących częste używanie baterii w życiu codziennym, głównie rodzin z dziećmi.

Tworzymy „inteligentną promocję” - konkurs z pozytywną energią „Secret life of pets” – nagroda gwarantowana! - akcję angażującą konsumentów w efektywny sprzedażowo sposób.

Otrzymujemy wyróżnienie w konkursie „Golden Arrow 2016” w kategorii „Promocja sprzedaży B2C”!

Polski Fundusz Rozwoju

Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego
„Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”,
udzieloną przez PFR SA.