
H&M
WF-Reaktywacja
Zwolnienia z WF-u to w szkołach prawdziwa plaga. Najczęstszą wymówką jest brak stroju. Ten insight zainspirował nas do zorganizowania eventu H&M WF-Reaktywacja - wydarzenia promującego nowy dział sportowy w sklepach H&M.

Postanowiliśmy wrócić do czasów szkolnych i, w specjalnie na tę okoliczność wystylizowanych salach byłego LO im. Hoffmanowej w Warszawie, zorganizować wspólną lekcję Wychowania Fizycznego.






Zaangażowaliśmy 25 najlepszych trenerów – „nauczycieli”, którzy poprowadzili treningi z „uczniami” – obecnymi i potencjalnymi klientami H&M.

Wysiłki „uczniów” nagradzaliśmy „ocenami” – liczbę spalonych kalorii zapisywaliśmy w dzienniczku ucznia H&M, który otrzymywał każdy uczestnik eventu.

Następnie, zgodnie z obowiązującym cennikiem kalorii, w zorganizowanym na miejscu pop up-store, uczestnicy wymieniali spalone kalorie na ubrania z najnowszej serii H&M Sport.



Podczas dwudniowego eventu zrealizowaliśmy 5630 jednostek treningowych. W wydarzeniu udział wzięło 1750 osób, które podczas ćwiczeń spaliły ponad:

Projekt otrzymał wyróżnienie w konkursie Kreatura
oraz nagrody główne Golden Arrow i MP Power Awards!


Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego
„Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”,
udzieloną przez PFR SA.