26. Finał WOŚP
Strefa PLAY i 24h charytatywny live stream
24h charytatywny
live stream Agencja Plej poprowadziła pierwszy w historii polskiego internetu 24-godzinny live stream. Przez 24 godziny prawie 40 influencerów i gwiazd telewizji, w tym m.in. Martyna Wojciechowska, Tomasz Kammel czy Margaret, zachęcało internautów do oglądania transmisji, co przekładało się na pieniądze przekazane przez PLAY na WOŚP.
- charytatywny live stream był pierwszą w historii polskiego internetu tak długą transmisją online,
- przez 24h wywołał 2 400 000 reakcji internautów i 160 000 komentarzy,
- łączny czas oglądania wyniósł 22 622 683 minut, czyli 43 lata i 4 dni.
2 dni atrakcji w Strefie PLAY
Diabelski młyn w strefie PLAY na Placu Defilad w Warszawie miał ponad 40 metrów wysokości i był największą outdoorową atrakcją 26. finału WOŚP. Strefa atrakcji PLAY działała przez 2 dni - w sobotę i niedzielę. Skorzystało z niej ponad 40 000 osób.
Regularnie pojawiali się tam też znani youtuberzy oraz gwiazdy telewizji, zachęcające warszawiaków do wspierania WOŚP, m.in. Sarsa, Łukasz Jakóbiak, Red Lipstick Monster, Beksy, Wujaszki Liestyle, Szparagi, Paulina Lis (Lisie Piekło), Paulina Mikuła (Mówiąc Inaczej), Martin Stankiewicz, Naruciak czy Mietczyński.
Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego
„Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”,
udzieloną przez PFR SA.